vragen over je HEMA account
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over het HEMA account. Kun je hier geen antwoord vinden op je vraag, neem dan contact op met onze klantenservice.
voordelen van een HEMA account
- je hoeft bij een nieuwe bestelling niet steeds je persoonlijke gegevens in te vullen
- je kunt zowel op je mobiele telefoon als op de desktop artikelen in je winkelmandje leggen en je bestelling later afmaken
- je kunt de status van je bestellingen online bekijken
account aanmaken, gegevens wijzigen en verwijderen
- ga via 'inloggen' naar 'registreren'
- vul je persoonlijke gegevens in en kies een wachtwoord
- klik op 'verder'
- je bent nu geregistreerd en ontvangt een bevestiging per e-mail
Op hema.be kun je nu via 'mijn HEMA' je persoonlijke gegevens en een overzicht van je online bestellingen terugvinden.
gegevens wijzigen
Bij 'mijn HEMA – mijn gegevens' kun je je persoonlijke gegevens wijzigen. Heb je een nieuw e-mailadres? Verwijder dan je account met de knop 'account verwijderen' en maak daarna een nieuw HEMA account aan met je nieuwe e-mailadres.
account verwijderen
Je kunt je account verwijderen via 'mijn HEMA – mijn gegevens'. Je ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging.